пятница, 28 сентября 2012 г.

Учебный проект по математике


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту: «В об’єктиві - трикутник»Назва навчальної теми:.  ТрикутникОсновний та другорядні навчальні предмети:
другорядні: інформатика, українська мова.
Основний навчальний предмет – математика,

Вік учнів, клас 12-13 років, 7 клас

 

Стислий опис проекту

Даний навчальний проект призначений для учнів 7 – го класу і спрямований на активізацію пізнавальної діяльності школярів. Опрацювання матеріалу учні проводять самостійно, виконуючи при цьому пошукову, дослідницьку, аналітичну діяльності.
ТИП ПРОЕКТУ:
За видом діяльності даний проект – ознайомлювано-орієнтований.
За змістом – моно проект.
За характером контактів – внутрішній (учасники – учні одного класу)
За кількістю учасників – груповий.
За терміном виконання – довгостроковий.
Допоможе розвинути навички 21-го століття та навички роботи з технологіями Веб 2.0.

 

План


Навчальні цілі:
Ознайомити  учнів:
*      З елементами трикутників
*      З властивостями трикутників
*      З ознаками рівності трикутників
*      З цікавими історичними, науковими фактами, пов’язаними з трикутниками
Розвивати творчу активність.
Поглибити знання, здобуті в межах шкільної програми.
Навчити учнів:
·        висувати гіпотези
·        складати план дослідження,
·        збирати та аналізувати інформацію, знайдену в Інтернеті, енциклопедіях, підручниках,
·        компонувати,
·        встановлювати порядок слайдів, статей, малюнків;
·        презентувати та доводити свою думку під час презентації, публікації;
Формування в учнів:
o       уміння працювати в колективі
o       вміння працювати з різними джерелами інформації
o        мотивації до самоосвіти;
o       формування навичок мислення високого рівня, у тому числі глобального, інтегрованого;
o       формування у учнів цілісної картини світу, розуміння зв’язків між явищами в природі, в суспільстві та у світі в цілому;
o       уміння вільно орієнтуватись в сучасному інформаційному просторі;
o       розвиток уміння самостійно конструювати свої знання, вміння продуктивно вирішувати проблеми (навчальні, соціальні тощо), співпрацювати в групі;
o       формування життєвих навичок і компетентностей ХХІ сторіччя, які допоможуть учням у подальшій самореалізації в різноманітних сферах життєдіяльності.

Опис оцінювання

У класах, зосереджених на навчальних потребах учнів, вчителі здійснюють оцінювання учнів, учні оцінюють один одного, проте, у решті решт, учні оцінюють самих себе. Коли учні оцінюють своє власне мислення та продукти, які самі створюють, це набагато більше, ніж перевірка наявності помилок.
Оцінювання роботи учнів у проекті відбувається за спеціально розробленими формами, які одночасно використовуються учнями для само оцінювання та само спрямування власної пошукової діяльності. Самооцінювання та прогрес учнів відбуваються за рахунок використання спеціальних форм (таблиці З-Х-Д тощо). Для підтримки самостійної роботи учням надаються відповідні інструкції, наприклад, Інструкція для пошуку інформації у мережі Інтернет. В роботі вчителя, крім вказаних попередньо, важливим є контрольний список спостереження за навичками мислення.. Інструментарій оцінювання включає графічні схеми, нотатки у блозі, контрольні списки, опитувальники, форми оцінювання. Оцінювання буде проводитись наступним чином: діяльність учнів у групах – за спеціально розробленими контрольними списками; усне і письмове мовлення – згідно з існуючими критеріями навчальних досягнень учнів; розвиток навичок мислення - за спеціальною формою.

 

Діяльність учнів

Перед початком проекту у батьків учнів беруть дозвіл на роботу учнів в мережі Інтернет.  
В ході виконання  проекту учні знайомляться з учительською презентацією та публікацією проекту, Темою проекту, Ключовим та Тематичними питаннями, розподіляються на групи, проводять дослідження одного з тематичних питань за обраними змістовими питаннями, презентують результати свого дослідження у вигляді короткого повідомлення результатів дослідження у вигляді учнівської презентації в режимі Power Point.
Підтверджують або спростовують власні гіпотези, ілюструють свої ідеї за допомогою кольорових малюнків, доповнюють матеріалами з Інтернету, обговорюють, аналізують, роблять висновки.
  Учні навчаються планувати та створювати: презентації, публікації, таблиці, діаграми…
Наприкінці проекту учні перевіряють свої знання за допомогою мережевого опитувальника.

Відомості про автора:

Ім'я, прізвище  - Панченко Ірина Іванівна
Фах, навчальний предмет  - учитель математики, математика
Навчальний заклад  - Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області
Місто\село, район, область -  місто ХарківКонтактні дані -  panchenko107@gmail.com

Відомості про тренінг:

Дати проведення тренінгу 24.09.2012 – 28.09.2012

Місце проведення тренінгу

Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області
Тренери Кравченко Марина Олегівна,  Корсунський Олексій Юрійович

Комментариев нет:

Отправить комментарий